Tuesday 30 August 2011

^ Jikä Aku jätuh cìntä ^

by Ima Fattimah on Saturday, May 21, 2011 at 7:35am
Yaa Allah jika aku jatuh cinta....cintakanlah aku pada seorang yg melabuhkan cintanya pada MU..agar bertambah kekuatanku untuk mencintai MU......Yaa Allah jika aku jatuh cinta izinkan aku menyentuh hati agar seorang yg hatinya bertaut pada MU....agar tdk terjatuh dalam jurang hawa nafsu......Yaa Allah jika aku jatuh Hati....jagalah hatiku pada Nya...agar tidak berpaling dari hati MU.....Yaa Allah jika aku Rindu...Rindukanlah aku pada seorang yg merindui syahid di jalan MU...janganlah kenikmatan itu melebihi indahnya BERMUNAJAT..mlam terakhir MU.....Yaa Allah jika aku jatuh Hati pada kekasih MU....jangan biarkan aku tertatih...terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia pada MU...aamiin Allahumma aamiin^

No comments:

Post a Comment