Sunday 28 August 2011

Satu Waja Yang Sangat Ku Rindui..

Satu waja yang sering terbayang di ruang mata
waja yang sangat ku rindui
yang selalu mengasihi ku tanpa batas
...Aaaadddduuu aku sangat rindu padanya malam ini..

bila hari macam ini waja itu akan kembali menghantui diri
ingin sangat memeluknya merasakan kemanjaan darinya
adakah aku menemui kasih yang begitu membahgiakan aku
andai masa boli terulang lagi akan aku habiskan masa bersama dia

dulu aku tak mau di tinggalkan
andai ku tahu dia pergi jau mencari rezeki
airmata akan bercucuran tangan tak mau di lepaskan olehnya
tapi kini ku pasra atas semua, aku redha atas pemergiannya

masa bersama dengannya indah ya
tiada aku menghadapi tekanan hidup yang ku alami kini
kini hanya doa yang mampu ku berikan padanya
kerana waja yang ku rindui itu ialah AYAH ku...ooooohhh ayah anak mu ini merindui mu,
Al-fatihah.

~~~JUNE INDA~~~27/08/2011

No comments:

Post a Comment