Sunday 18 December 2011

~SEMPADAN WAKTU~

Sayang,
rinduku bertandang buat kesekian kalinya
rindu yang membelengu hariku
rindu yang mengonar diriku
rindu yang menghimpit resahku.

Sayang,

siksanya aku,
menanggung rindu yang semakin parah ini
siksanya aku,
menanggung rindu yang semakin hangat ini
siksanya aku,
menanggung kehangatan sendu yang semakin memerah di hatiku.

Sayang,

tahukah kamu aku amat menyayangimu
tahukah kamu aku amat mengasihimu
tahukah kamu aku amat menyintaimu
dan tahukah kamu!
Aku amat merindui belaian hangat pelukan asmaramu
pelukan mesra dari insan yang aku sayangi.

Sayang!

Pahamlah kamu ketika ini!
Pahamlah kamu di saat ini!

Aku terlalu merinduimu!

Aku terlalu menyayangimu!
Aku terlalu mengasihi dirimu!
Aku terlalu menyintai kamu!

Aku tewas di hamparan sendu,

aku layu di sempadan rinduku.

Aku terkulai!

Di sempadan waktu.

SAZALEE SULAIMAN(SS-Z)

NILAI, NEGERI SEMBILAN 18-12-2011 jam 1134am.

No comments:

Post a Comment