Saturday 24 December 2011

UNTUK YANG BERNAMA ..J.

J. bibirmu matamu..wajahmu.
J..tawamu.. menbuat hati ini berkata ini kah cintaku.
J..ingin rasanya aku berbicara denganmu..tapi aku..
J..Tapi saat itu belum saatnya kita bertemu,
J..bukannya aku tak mahu, atau aku tak rindu.
J..aku mengharap kehadiranmu dalam diri ini
J..Bagaimana dengan dirimu..?
J..adakah dirimu juga sama sepertiku?

J..terima kasih atas cintamu yang satu..
J..Bila kita akan bertemu?
J..begitu banyak yang aku ingin kata kan.
J..rinduku, kasihku .sayangku. cintaku..
J..Kalau dirimu berada disamping ku saat ini,
J..mungkin aku akan membelai dengan penuh kasih sayang

J..itu kenangan cinta abadi kita.. cinta satu kita..
J..ku yakin dirimu adalah orang yang sabar
J..kerana aku disini setia dengan jodohku...
J..Ingatlah aku akan selalu ada untukmu..
J..bersiaplah..aku mencintaimu secara tulus..
J..Semoga Allah selalu menjadikan kita dijalan yang benar..

AZJAS..94 KENANGAN KU

No comments:

Post a Comment