Thursday 15 December 2011

sunyinya malam ini membuat aku ingat pada seseorang.......
dinginnya angin malam ini membuat aku rindu akan sebuah senyuman.........
senyum indah yang pernah membuat rasa dingin berganti hangat........
senyum yang pernah menjadikan duka berganti bahagia........
namun kini aku tak lagi pernah tahu kemana kini senyum indah itu hilangnya......
kenangan indah sa`at bersamanya......
mimpi manis yng aku sangka tiada akhirnya..........
tawa dan canda yang aku kira tak akan berganti air mata.........
namun kini aku sedar jika itu hanyalah bayangan belaka.......
dan semua itu tak akan mungkin menjadi nyata.....
hari - hariku kini berkawan dengan kenangan yang pernah kita lalui bersama....
walaupun hari yang kita lalui hanya sekelip mata.........
namun semua kenangan itu akan selalu kujaga.......
kerana kenangan itu bagiku sungguh berharga........
meskipun kini kita tak lagi bersama.....
Raihana Ayuni

No comments:

Post a Comment