Thursday 10 November 2011

Cinta Mencintai

oleh Nurul Aini Izzati pada pada 12hb November 2010 pukul 1.18 ptg


Ya Allah...
Eangkau kenalkan bahawa
Engkau adalah Tuhan...
Aku bangga Ya Allah...

Ya Allah...
Engkau kenalkan bahawa
Engkau adalah Tuhan...
Aku bangga Ya Allah...
Engkau adalah Tuhanku...

Aku sembah Engkau selalu...
Tak jemu - jemu...
Janganlah masukkan ke dalam hatiku...
Jemu menyembahMu...

Ya Allah...
Aku redha Engkau adalah Tuhanku...
Jangan Engkau tukar redhaku selainMu...

Aku harap Engkau juga redha denganku...
Redha meredhailah kita berdua hingga bertemu...

Ya Allah aku berlindung dengan Engkau...
Aku jadikan Tuhan selainMu...
Engkau sudah cukup bagiku sebagai Tuhan...
Memiliki Engkau aku rasa bahagia...

Jangan Engkau jadikan aku... memiliki selainMu...
Jangan Engkau jadikan aku... memiliki selainMu...

Tuhan kerana kelemahanku...
Aku tidak dapat lagi mencintaiMu...
Tapi tidak benci...
Walaupun begitu jangan pula Engkau tidak mencintai aku...

Aku cuba mencintaiMu Tuhan..
Tapi belum menjadi kenyataan lagi...

Dengan rahmatMu Tuhan...
Anugerahkanlah rasa cintaku kepadaMu...
Dan juga cintaMu kepadaku...
Ku harap kita cinta - mencintai...

Kita berdua cinta - mencintai biarlah kekal abadi...
Kita berdua cinta - mencintai biarlah kekal abadi wahai Tuhan...

Mari hayati lirik lagu Mawaddah & Remaja Harapan ini...
Dimana kita letakkan Allah SWT dihati kita?
Semoga cinta kepada Allah SWT mendahului segala-galanya...
semoga kita sedar bahawa kita tak memiliki sesiapa pun didunia melainkan Allah SWT...
Cukuplah Allah SWT bagiku...
Cukuplah Allah SWT bagiku...
Cukuplah Allah SWT bagiku...

No comments:

Post a Comment