Tuesday 15 November 2011

BIARLAH AKU BERALAH

Dingin dinihari membelai sekujur tubuh
yang masih lesu di pembaringan...
sehari lagi aku menanti....
akan sampai kah hari itu..
seperti juga hari- hari....
yang pernah kita lalui bersama
membicara kan tentang hidup
menganyam kasih bersulam sayang
membena cinta....penuh harapan
sampai ke saat ini...ku tetap setia..
namun bila ku sedari....
kau sudah di dampingi...
kau bahagia sayang bersama nya...
tidak ingin aku cuba menyakiti mu
tidak terniat aku menghalang mu
juga tidak akan ku lukai hati ku
biarlah sayang....jika itu mahu mu
biarlah aku beralah.....
aku berjanji tidak akan ku tangisi
pergi mu ku restui....
doa ku kau kan selalu bahagia
pergi mu bukan nohtah cinta
bagi ku....
percaya lah aku cuma beralah..
hasil karya
RMU(24.07.2011)

No comments:

Post a Comment