Sunday 20 November 2011

~ Jangan Biarkan Hatiku Sepi ~

Engkau yang mengisi kesepian hatiku
Selepas itu janganlah Engkau tarik semula
Aku tidak mahu hatiku sepi dari mengingati-Mu
Kalau Kau tarik dari hatiku
Hatiku mati sebelum matiku

Aku takut ia sepi diisi oleh cinta selain-Mu
Apalah ertinya aku mencintai makhluk sepertiku
Bahagianya palsu indahnya sementara waktu
Bahaginya hanya seketika

Apalah ertinya aku mencintai selain-Mu
Tiada gunanya aku mengingati selain-Mu
Anugerahkanlah cintaku kepada-Mu
Anugerahkanlah cinta-Mu kepadaku

Inilah rahmat-Mu yang paling besar padaku
Aku tidak kira apa yang akan terjadi kepadaku
Kaya berkuasa miskin juga dihina
Tiada erti lagi semuanya kepadaku

Hatiku memiliki-Mu ku dapat segalanya
Engkau cinta sejati Engkau bahagia hakiki
Setelah ku mendapatkan-Mu tiada erti selain-Mu
Jangan tinggalkan aku nanti hatiku sepi lagi

Ku mohon pada-Mu Ya Allah
Kekalkanlah hatiku bersama-Mu
Jangan biarkan aku
Jangan tinggalkan aku

No comments:

Post a Comment