Saturday 26 November 2011

TERIMA KASIH TEMANKU

teman..
aku adalah insan yg selalu mengenang dirimu..
mendoakan kesejahteraanmu..
wlupon aku sekadar memandang dirimu..
sekadar menyulam keakraban ini...
di sini...

temanku...
aku adalah insan serba tiada..
tapi aku ckup suke mengada2kan..
adakan kebahagiaan ,adakan keceriaan,
adakan kemesraan...utk dirimu..
saban waktu... aku berusaha untuk itu..

temanku..
aku insan yg amat suka memberi..
tapi aku tidak mengharap balasanmu..
kerana kau istemewa bagiku..
aku mau terus memberimu..
segala yg kau dambakan..
atas nama persahabatan ini..

teman2ku sayang..
aku tetap akan menerimamu..
seadanya .. seikhlasnya..
jangan lah kau ragukan..aku tidak akan pernah..
menolakmu..jauh sekali melupakanmu..
selagi ada hayat ini.. selagi masih waras diri ini.

terimakasih yg tidak terhingga..
padamu yg sudi..menemani perjalanan ini..
terlalu bermakna kemesraan itu..
senda guraumu..tegur sapamu..
itulah penawar sepi ..
bak mutiara...sedikit berkilau..
tapi sinaran nya menerangi..
seluruh hati ini...

aniemerza69..

No comments:

Post a Comment