Sunday 18 December 2011

...Biarlah Aku Disini Bersama Luka Dari Mu...

Sebelum ini pernah ada cinta di hati
yang ku pertahankan semampu aku..
sebelum ini pernah ada sayang
yang ingin ku semai sampai akhirnya...Tapi!.

Kenapa semua itu kau hancur kan??..

cinta di hati mula memudar dan suram
sayang di jiwa berlalu sirna tiada lagi
seindah pelangi yang indah di ujung senja

Cinta ku telah kau musnahkan bersama

perasaan hati yang kau guris luka
hancur semua yang ku angan tentang mu
kau berubah tanpa silap ku..

Kini biarkan aku berlalu pergi dari hidup mu

ku yakin ini yang kau harap dari ku
ku hanya mampu mendengar khabar bahagia mu
setelah kau gores luka cinta kasih ini...

Dan biarlah..

kisah cinta kita semua belalu
pergi bersama angin dingin malam
yang menyapa wajah mu sedingin hati ku ini..

walau aku tak bisa bertahan dengan luka ini..

tapi..

...Biarlah Aku Disini Bersama Luka Dari Mu...Biiiaaarrrlaaah!!!..


....JUNE INDAH...181212..8.02pm..

No comments:

Post a Comment